مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اردیبهشت 1399 ساعت 09:562020-05-13سياسي

300 گاراژ ضایعاتی در قم شناسایی شد


سید عبدالله میر ابراهیمی روز چهارشنبه در جلسه کمیته مدیریت پسماند شهرستان قم در تالار امام رضا(ع) فرمانداری قم، اظهار داشت: وجود مراکز فوق همواره یکی از معضل های شهر قم بوده ازاین رو فعالیت آن ها در داخل شهر و به ویژه در نزدیکی و مجاورت مناطق مسکونی غیرقانونی است و باید مانند دامداری ها و آهن فروشی ها به خارج شهر انتقال داده شوند.

وی بابیان این که سود حاصل از خریدوفروش اقلام ضایعاتی منجر به پراکندگی و گسترش فعالیت این مراکز در نقاط مختلف شهر شده است، گفت: برخی از این ضایعاتی ها روزانه 100 کیلوگرم پسماند خشک را جمع آوری و هر کیلو از آن ها را 18 هزار ریال می فروشند و ماهانه درآمد قابل توجهی را نیز کسب می کنند.

وی با اشاره به تعبیه مخازن زباله در سطح شهر برای جداسازی پسماندهای تر و خشک، گفت: در دوران شیوع کرونا یکی از دغدغه های جدی مدیریت شهری موضوع تفکیک زباله از مبدا بود که شهروندان همراهی و مشارکت خوبی را در این زمینه انجام دادند، به گونه ای که 99 درصد زباله های خشک جمع آوری شده متشکل از ماسک و دستکش بهداشتی بود.

برای استقرار ضایعاتی های قم محل ثابت و مشخصی تعیین شود معاون عمرانی فرمانداری قم نیز در این جلسه با اذعان به این که مراکز نگهداری و تجمع ضایعات و زباله باعث نازیبا شدن چهره و مبلمان شهری قم شده است، بیان داشت: ورودی جا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300 گاراژ ضایعاتی در قم شناسایی شد

300 گاراژ ضایعاتی در قم شناسایی شد