مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اردیبهشت 1399 ساعت 12:052020-05-13سياسي

آب ژاول موردنیاز برای ضدعفونی در اختیار مدارس قرار می گیرد


رییس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری مدارس با بیان اینکه باید یک برنامه مدون برای ضدعفونی و گندزدایی سطوح در مدارس داشته باشند، گفت: آب ژاول موردنیاز برای ضدعفونی به میزان لازم در اختیار مدارس قرار می گیرد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری مدارس با بیان اینکه باید یک برنامه مدون برای ضدعفونی و گندزدایی سطوح در مدارس داشته باشند، گفت: آب ژاول موردنیاز برای ضدعفونی به میزان لازم در اختیار مدارس قرار می گیرد.

سید راشد جزایری 24 اردیبهشت ماه در شورای آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه در بحث بازگشایی مدارس پروتکل های بهداشتی باید با حساسیت بالایی دنبال شود، اظهار کرد: کمیته کارشناسی به همین منظور تشکیل و آموزش های لازم را به متولیان امر داده می شود.

رییس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مدارس باید یک برنامه مدون برای ضدعفونی و گندزدایی سطوح در مدارس داشته باشند، افزود: آب ژاول موردنیاز برای ضدعفونی به میزان لازم در اختیار مدارس قرار می گیرد، مدارس برای تهیه آب ژاول به مراکز بهداشت مراجعه کنند.

وی با تأکید بر رعایت فاصله اجتماعی در مدارس، عنوان کرد: مدارس محلول ضدعفونی دست، سطوح و صابون مایع را برای استفاده دانش آموزان تهیه کنند، همچنین غربالگری دانش آموزان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب ژاول موردنیاز برای ضدعفونی در اختیار مدارس قرار می گیرد

آب ژاول موردنیاز برای ضدعفونی در اختیار مدارس قرار می گیرد