مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اردیبهشت 1399 ساعت 16:252020-05-13سياسي

رزمایش مواسات و کمک مومنانه موسسه خیریه امدادگران عاشورا در ایلام برگزار شد


رزمایش مواسات و کمک مومنانه موسسه خیریه امدادگران عاشورا شعبه ایلام با هدف اهدا بسته های معیشتی به 125 بیمار سرطانی در دفتر امام جمعه ایلام برگزار شد.

- حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار، نماینده ولی فقیه در استان در این مراسم، اظهار کرد: در این شرایط سخت اقتصادی و شیوع بیماری کرونا بیماران سرطانی علاوه بر درد و رنج مربوط به بیماری خود به لحاظ معیشتی نیز در تنگنا قرار دارند و وظیفه ما است که در کنار آنان باشیم و آنان را یاری کنیم.

وی تصریح کرد: پویش امید و همدلی در استان نیز در جهت کمک به افراد نیازمند و آسیب دیده از بیماری کرونا شکل گرفت که خوشبختانه مردم و خیرین و دستگاه ها و ارگان های استانی با مشارکت در آن کمک های قابل توجهی کردند که قابل تقدیر است.

دکتر محمد کریمیان، رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام نیز اظهار کرد: راه اندازی موسسه خیریه امدادگران عاشورا در استان را یک اقدام نیکوکارانه در جهت مساعدت به افراد نیازمند است و اینک قدام نیکو یقیناً آثار و برکات ارزشمند به همراه دارد و رزمایش مواسات و کمک مومنانه به بیماران سرطانی یکی از اقدامات معنوی این موسسه بوده است.

وی گفت: در استان ایلام ظرفیت های ارزشمند و ویژه ای در جهت کمک به نیازمندان وجود دارد که باید زمینه را فراهم کنیم که کمک های آنان به سمت نیازمندان و بیماران کم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش مواسات و کمک مومنانه موسسه خیریه امدادگران عاشورا در ایلام برگزار شد

رزمایش مواسات و کمک مومنانه موسسه خیریه امدادگران عاشورا در ایلام برگزار شد