مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 اردیبهشت 1399 ساعت 03:052020-05-13اقتصادي

کشاورزی و گردشگری پیشران های اصلی سند توسعه نیشابور است


احمد بوژمهرانی عصر چهارشنبه در نشست معین های اقتصادی بخش کشاورزی نیشابور افزود: از 47 معین اقتصادی این شهرستان 39 معین از حوزه کشاورزی است به همین خاطر توانمندسازی گروه ها در این بخش اهمیت ویژه ای دارد.

وی ادامه داد: مهمترین مرحله در کشاورزی فروش نهایی محصول است و در این چارچوب ثبت فعالیت های عملکردی در سامانه مربوطه برای شناسایی و رفع مشکلات ضروری است.

مدیر جهادکشاورزی نیشابور نیز گفت: مهمترین فعالیت معین های اقتصادی بخش کشاورزی بستن عقد قرارداد با بهره برداران این حوزه است که با تامین نهاده شروع می شود و تا فروش محصول نهایی ادامه پیدا می کند.

محمد علی فرهمند راد افزود: در این زمینه یکی از معین های اقتصادی نیشابور حمایت از اجرای طرح توسعه گلخانه های کوچک مقیاس را با عقدقرارداد و حمایت در تولید و خرید محصول و صادرات به کشورهای همسایه آغاز کرده است.

وی با اشاره به اهمیت همکاری مرکز آموزش فنی و حرفه ای با شرکت ها ادامه داد: از وظایف معین ها پروژه یابی، شناسایی و اجراست و اجرای آن از منبع اعتباری تشکیل صندوق خرد، معین اقتصادی یا تلفیقی از هر دو است.

اختصاص 155 میلیارد ریال تسهیلات به بخش مکانیزاسیون کشاورزی مدیر جهاد کشاورزی نیشابور گفت: امسال 155 میلیارد ریال تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون کشاورزی برای تجهیز و نوسازی ناوگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشاورزی و گردشگری پیشران های اصلی سند توسعه نیشابور است

کشاورزی و گردشگری پیشران های اصلی سند توسعه نیشابور است