مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 اردیبهشت 1399 ساعت 03:402020-05-14اقتصادي

متقاضیان فرزندخواندگی در گیلان؛ بالاتر از کشور/ علاقمندی به نوزادان دختر


مدیرکل بهزیستی گیلان، این استان را در زمره استان هایی دانست که میزان شیوع ناباروری در آن نسبت به میانگین کشوری بالاتر است و تصریح کرد: این موضوع باعث شده درصد متقاضیان فرزندخواندگی به نسبت بالاتر باشد و لذا دوره انتظار برای فرزندپذیری طولانی تر می شود.

- متقاضیان فرزندخواندگی در گیلان؛ بالاتر از کشور/ علاقمندی به نوزادان دختر ایسنا/گیلان مدیرکل بهزیستی گیلان، این استان را در زمره استان هایی دانست که میزان شیوع ناباروری در آن نسبت به میانگین کشوری بالاتر است و تصریح کرد: این موضوع باعث شده درصد متقاضیان فرزندخواندگی به نسبت بالاتر باشد و لذا دوره انتظار برای فرزندپذیری طولانی تر می شود.

حسین نحوی نژاد در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه در حال حاضر 253 کودک در 21 خانه کودک و نوجوان تحت پوشش بهزیستی استان گیلان هستند، اظهار کرد: 60 درصد این کودکان پسر و مابقی دختر هستند.

وی با اشاره به قابلیت فرزندخواندگی کودکان بهزیستی، افزود: در مجموع تنها پنج درصد کودکان شرایط فرزندخواندگی را دارند که جزو فرزندان بی سرپرست محسوب می شوند.

از میان سایر کودکان بدسرپرست و یا فاقد سرپرست موثر نیز معمولا تعداد معدودی شرایط به حضانت سپردن تحت عنوان فرزندخواندگی را پیدا می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متقاضیان فرزندخواندگی در گیلان؛ بالاتر از کشور/ علاقمندی به نوزادان دختر

متقاضیان فرزندخواندگی در گیلان؛ بالاتر از کشور/ علاقمندی به نوزادان دختر