مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 اردیبهشت 1399 ساعت 05:452020-05-14اقتصادي

دهیاری های اردستان به سمت طرح های اشتغال زا حرکت کنند


حمیدرضا تاملی روز پنجشنبه در دیدار با اعضای هیات مدیره شرکت تعاونی دهیاری های بخش مرکزی اردستان بیان کرد: باید اجرای طرح ها در روستاها با اولویت بندی صورت گیرد زیرا در حال حاضر شاهد هستیم، طرح هایی اجرا می شود که گاه به دلیل فقدان اولویت بندی، مطالعه و برنامه ریزی کافی نمی توانند نتیجه مطلوبی به همراه داشته باشند.

وی با اشاره به ظرفیت خوب روستاهای بخش مرکزی اردستان در زمینه های گوناگون افزود: انتظار می رود مدیرعامل و هیات مدیره شرکت تعاونی دهیاری ها نسبت به عملکردی منظم و شفاف سازی مالی اقدام کنند و برای پیشرفت شرکت تعاونی برنامه ریزی مناسب و علمی داشته باشند.

فرماندار اردستان تاکید کرد: این شرکت ها و دهیاری ها در شرایط کنونی باید به سمت سودآوری و اجرای طرح های اقتصادی با سرعت بیشتری حرکت کنند.

وی مشارکت مردم در مسایل اقتصادی، سیاسی و فرهنگی را ضروری برشمرد و اضافه کرد: باید از دیدگاه های مردم روستا، صاحب نظران و کارشناسان در اجرای طرح ها استفاده شود تا در نهایت به بهره وری و کیفیت حداکثری برسیم.

تاملی با اشاره به فعالیت شرکت تعاونی دهیاری ها در سه بخش مرکزی، زواره و مهاباد اظهارداشت: یکی از مستعدترین عرصه ها برای رشد و تعالی شهرستان اردستان حوزه گردشگری است، روستاهای منطقه از توانمندی بالایی در این عرصه برخوردار هس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهیاری های اردستان به سمت طرح های اشتغال زا حرکت کنند

دهیاری های اردستان به سمت طرح های اشتغال زا حرکت کنند