مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 اردیبهشت 1399 ساعت 06:102020-05-14سياسي

همدلی مردم ایران در کمک به نیازمندان در دنیا نظیر ندارد


در ایام شیوع ویروس کرونا مایه افتخار است که گروه های مختلف جهادی برای دستگیری از نیازمندان بسیج شده اند که در هیچ جای دنیا این میزان همکاری و همدلی مردم وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید محمد سعیدی شامگاه چهارشنبه در همایش تجلیل از مدافعان سلامت و پرچمداران مواسات و همدلی که در مصلی قدس قم برگزار شد، اظهار داشت: مردم ایران با اقتدا به مولی متقیان، ضمن حضور در مجالس عزاداری با رعایت موارد بهداشتی، احسان و نیکوکاری خود را به نمایش می گذارند که جای تقدیر دارد.

امام جمعه قم عنوان کرد: اقدام آستان قدس رضوی در قم و سایر استان ها، جلوه هایی از ابراز محبت و در عین حال ولایتمداری است.

وی با تاکید بر توجه به دو مقوله تولی و تبری در دین اسلام ابراز داشت: دین اسلام مردم را به محبت و ولایتمداری توصیه می کند و از طرفی نیز بر اظهار برائت از دشمنان اهل بیت علیهم السلام تاکید دارد.

آیت الله سعیدی ادامه داد: باید در دل به اولیای الهی و امام عصر عج الله تعالی فرجه الشریف اعتقاد داشت و تمامی اعمال و کارهای ما می بایست بر خواسته از سیره علوی و فاطمی باشد و باید تا آخر در این سنگر باقی ماند.

وی با بیان اینکه باید در عمل نیز ولایتمدار باشیم، افزود: باید با اظهار محبت و نیز با عمل خود ولایت مداری خود را نشان می دهیم و برائت از دشمنان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدلی مردم ایران در کمک به نیازمندان در دنیا نظیر ندارد

همدلی مردم ایران در کمک به نیازمندان در دنیا نظیر ندارد