مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 اردیبهشت 1399 ساعت 06:552020-05-14سياسي

سهامدار اصلی آذرآب برای آینده این واحد تولیدی برنامه ارائه کند


منتخب مردم اراک، کمیجان و خنداب در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: بانک کشاورزی به عنوان سهامدار عمده و اصلی شرکت صنایع آذرآب برای آینده این واحد تولیدی برنامه مدون تدوین کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، محمد حسن آصفری ظهر امروز در بازدید از شرکت آذرآب اظهار کرد: این واحد تولیدی با وجود ظرفیت بسیار در تولید تجهیزات نفت، پتروشیمی و پالایشگاهی اکنون با کمتر از 30 درصد فعالیت می کند که این مهم به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

  وی ادامه داد: دستگاه ها و تجهیزاتی که در شرکت صنایع آذرآب وجود دارد قابلیت انجام کارهای بزرگی دارند، اما اکنون یا مورد استفاده قرار نمی گیرند و یا با ظرفیت کمی مورد استفاده قرار گرفته اند.

  آصفری بیان کرد: تمام مشکلات و مسائل امروز آذرآب مربوط به تحریم ها نیست و بخشی به دلیل ناکارآمدی مجموعه مدیریتی در سنوات گذشته است که به دلیل عدم پیگیری مشکلات و دنبال نکردن مطالبات کارگری به این شرایط رسیده است.

  وی اضافه کرد: گلایه مندی از اعضای هیات مدیره نیز بسیار به جا است چرا که اعضای هیات مدیره تنها برای دریافت سمت و حقوق در این مجمع وارد نشوند بلکه باید تمام تلاش خود را برای دریافت کار بکار بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهامدار اصلی آذرآب برای آینده این واحد تولیدی برنامه ارائه کند

سهامدار اصلی آذرآب برای آینده این واحد تولیدی برنامه ارائه کند