مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 اردیبهشت 1399 ساعت 11:152020-05-14پزشكي

توزیع بسته معیشتی به کودکان کار وخیابانی در دو مرحله


کودکان کار و خیابانی شناسایی شدند و اقداماتی ازجمله آموزش پیشگیرانه و پکیج بهداشتی به طور رایگان در اختیار ایشان قرار گرفت و همچنین با توزیع 2 مرحله بسته معیشتی، - محمدعلی عطابخش در گفتگو با خبرنگار فارس از یزد اظهار داشت: برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا به ازای هر معلول و سالمند مبلغ 530 هزار تومان برای تهیه تعمیرات لازم پرداخت شده است.

مدیرکل بهزیستی استان یزد افزود: با اقداماتی که در راستای پیشگیری از کرونا انجام شد به جز تعداد محدودی از بیماران که در یک مرکز به دلیل شرایط خاص آزمایش آن ها مثبت شده بود در بقیه مراکز افراد فاقد کرونا بودند.

عطابخش با اشاره به اینکه در برخی مراکز بزرگ هیچ مورد مبتلابه کرونا نداشتیم ادامه داد: برای این که بیماری منتقل نشود ملاقات را لغو کردیم و یک سرگرمی برای بچه ها تهیه شد که از مراکز تمایل خروج نداشته باشد.

این مقام مسئول اظهار داشت: پاتوق های معتادان تزریقی 4 دفعه توسط گروه های سیار ضدعفونی شدند و در آنجا به معتادان تزریقی آموزش پیشگیرانه داده می شد تا مانع از انتقال بیماری به افراد سالم شوند.

مدیرکل بهزیستی استان یزد با اشاره به کمپ های اعتیاد گفت: ضمن لغو پذیرش و تعطیلی مراکز درعین حال مبلغی برای ضدعفونی به مراکز داده شد تا پذیرش های اورژانسی مانع از انتقال بیماری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بسته معیشتی به کودکان کار وخیابانی در دو مرحله

توزیع بسته معیشتی به کودکان کار وخیابانی در دو مرحله