مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 اردیبهشت 1399 ساعت 11:462020-05-14سياسي

تامین مسکن معلولان قزوین نیازمند تقویت کارهای خیرخواهانه است


هدایت الله جمالی پور روز پنجشنبه در نشست شورای مشارکتهای مردمی بهزیستی قزوین افزود: در شرایط فعلی دولت توان حمایت همه جانبه از اقشار نیازمند را ندارد و باید خیلی از امورات به مردم و خیران واگذار شود.

وی اضافه کرد: وظیفه مدیران و دستگاه های اجرایی استان قزوین این است که بسترساز مشارکت خیران و مردم در راستای کمک به جامعه معلولان باشند.

جمالی پور با بیان اینکه از ظرفیت های قانونی برای تهییج و تشویق خیران و تشکل های مردم نهاد باید بهره برد، اظهار داشت: باید کاری کرد تا تشکل های مردم نهاد به صحنه آمده و دغدغه جامعه معلولان بوده و اینطور نباشد که یک تشکل مردم نهاد فقط به فکر منافع شخصی باشد.

استاندار قزوین تصریح کرد: خیلی از ظرفیت های موجود در کشور بی استفاده مانده و فقط 10 درصد آن در اختیار مردم قرار دارد، درحالی که می توان به جهت دهی این ظرفیت ها برای کمک به جامعه معلولان استفاده کرد.

مقام ارشد اجرایی استان تاکید کرد: سرمایه گذاران در کنار درآمدزایی نیم نگاهی به کار خیر داشته باشند که این اعمال نه تنها در دنیا بلکه ثواب اخروی نیز به همراه خواهد داشت.

جمالی پور خاطرنشان کرد: اداره اوقاف دارای ظرفیت های فراوانی است و می تواند یاریگر جامعه مددجویان باشد، اینکه جامعه متوجه شود وقف می تواند در راه معلولان هزینه شود، وظیفه این نها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین مسکن معلولان قزوین نیازمند تقویت کارهای خیرخواهانه است

تامین مسکن معلولان قزوین نیازمند تقویت کارهای خیرخواهانه است