مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 اردیبهشت 1399 ساعت 11:502020-05-14فرهنگي

جشنواره «جان من، ایران من» تلاشی برای ثبت توانمندی در مبارزه با کرونا


معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: جشنواره «جان من، ایران من» بازخوانی مردم ایران در بحران کروناست و توانمندی های کشور را در زمینه های مختلف نشان می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، نشست هماهنگی نهاد های مسئول در برگزاری مسابقه رسانه ای و شهروندی جان من، ایران من با حضور محمد خدادی، معاون امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهدی محمدی، دبیر اجرایی این جشنواره و رییس فرهنگ سرای رسانه، نمایندگانی از صداوسیما، وزارت بهداشت، وزارت کشور، هلال احمر و نیروی انتظامی برگزار شد.

این مسابقه با هدف انعکاس خدمات تلاشگران عرصه مبارزه با کرونا و تقویت امید و همدلی به همت معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و فرهنگ سرای رسانه در بخش های عکس، فیلم کوتاه، گزارش ویدیویی، یادداشت، گزارش، مقاله و تولیدات فضای مجازی در دو بخش رسانه ای و شهروندی برگزار می شود.

در ابتدای این جلسه، مهدی محمدی، دبیر جشنواره جان من، ایران من با اشاره به ادامه داشتن دریافت آثار گفت: تا این لحظه آثار زیادی به جشنواره ارسال شده و کماکان هم ادامه دارد.

البته تبلیغات محیطی و شهری محدودی داشتیم و بیشتر در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی تلاش کردیم که مردم و به ویژه رسانه ها را برای حضور در این مسابقه ترغیب کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره «جان من، ایران من» تلاشی برای ثبت توانمندی در مبارزه با کرونا

جشنواره «جان من، ایران من» تلاشی برای ثبت توانمندی در مبارزه با کرونا