مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 اردیبهشت 1399 ساعت 16:052020-05-14اجتماعي

آمادگی ایران برای آموزش رایگان در بستر «شاد» برای کشورهای مسلمان


وزیر آموزش و پرورش از اعلام آمادگی ایران برای ارائه خدمات آموزشی رایگان در بستر الکترونیکی «شاد» به کشورهای مسلمان و استقبال آن ها از این پیشنهاد خبر داد.

- آمادگی ایران برای آموزش رایگان در بستر شاد برای کشورهای مسلمان وزیر آموزش و پرورش از اعلام آمادگی ایران برای ارائه خدمات آموزشی رایگان در بستر الکترونیکی شاد به کشورهای مسلمان و استقبال آن ها از این پیشنهاد خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن حاجی میرزایی در حاشیه کنفرانس مجازی فوق العاده وزرای آموزش و پرورش کشورهای عضو آیسسکو، که با عنوان سیستم های آموزشی در مواجهه با بحران ها و فوریت ها (کووید-19) اظهار کرد: آموزش و پرورش ایران آمادگی خود را برای ارائه خدمات آموزشی رایگان در بستر نرم افزار شاد برای همه کشورهای اسلامی، در اجلاس آیسسکو اعلام کرده و مورد توجه وزرای حاضر قرار گرفت.

وزیر آموزش و پرورش افزود: نامه رسمی در این خصوص برای همه وزرای کشورهای اسلامی ارسال می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، وی تصریح کرد: این نماد همبستگی همه کشورهای اسلامی است که کلید آن توسط جمهوری اسلامی ایران زده شد.

کنفرانس مجازی فوق العاده وزرای آموزش و پرورش کشورهای عضو آیسسکو با عنوان سیستم های آموزشی در مواجهه با بحران ها و فوریت ها (کووید-19) با حضور و مشار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی ایران برای آموزش رایگان در بستر «شاد» برای کشورهای مسلمان

آمادگی ایران برای آموزش رایگان در بستر «شاد» برای کشورهای مسلمان