مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 اردیبهشت 1399 ساعت 16:202020-05-14سياسي

کاهش امکانات دولت برای تأمین تبلت و موبایل، به دلیل تحریم ها/آیسسکو موضع گیری کند


آیسسکو، این نهاد بین المللی آموزشی و فرهنگی کشورهای مسلمان در مقابل این تحریم های ظالمانه موضع گیری کند و ما آمادگی داریم تا ضمن تبادل تجربیات و کمک فنی به کشورهای مسلمان، - وزیر آموزش و پرورش گفت: آیسسکو، این نهاد بین المللی آموزشی و فرهنگی کشورهای مسلمان در مقابل این تحریم های ظالمانه موضع گیری کند و ما آمادگی داریم تا ضمن تبادل تجربیات و کمک فنی به کشورهای مسلمان، ظرفیت فراهم شده در آموزش مجازی را به صورت رایگان در اختیار کشورهای متقاضی عضو فرار دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن حاجی میرزایی عصر پنجشنبه در کنفرانس مجازی فوق العاده وزرای آموزش و پرورش کشورهای عضو آیسسکو با عنوان سیستم های آموزشی در مواجهه با بحران ها و فوریت ها ( کووید19) خطاب به میهمانان کنفرانس اظهار کرد: خرسندم که در ماه مبارک رمضان در این وبینار شرکت کرده و با همکارانم در دیگر کشورهای اسلامی تبادل تجربه می کنم.

نقش آیسسکو به عنوان یک نهاد هماهنگ کننده برای به اشتراک گذاری تجارب و اجرای اقدامات هماهنگ بین المللی برای مقابله با بحران کرونا بسیار قابل توجه است.

حاجی میرزایی تصریح کرد: جمهوری اسلامی در نخستین اقدام خود برای جلوگیری از توقف آموزش، بی درنگ پس از تعطیلی مدارس پخش برنامه های آموزشی زنده تلویزیونی را به عنوان در دسترس ترین ابزار رسانه ای برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش امکانات دولت برای تأمین تبلت و موبایل، به دلیل تحریم ها/آیسسکو موضع گیری کند

کاهش امکانات دولت برای تأمین تبلت و موبایل، به دلیل تحریم ها/آیسسکو موضع گیری کند