مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 اردیبهشت 1399 ساعت 17:102020-05-14سياسي

اسکان عشایر نباید منجر به از دست رفتن منابع مالی و درآمدی شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان گفت: اسکان عشایر منجر به از دست رفتن منابع مالی و درآمدی آنها نشود.

- ایسنا/لرستان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان گفت: اسکان عشایر منجر به از دست رفتن منابع مالی و درآمدی آنها نشود.

گودرز امیری امروز 25 اردیبهشت در اولین جلسه شورای عشایر و توسعه مناطق روستایی استان اظهار کرد: به منظور خدمات رسانی بهتر به عشایر، موضوع تهیه علمی و فنی طرح ساماندهی عشایر در دستور کار قرار گیرد و اطلاعات و آمارهای دقیق عشایر استان در این طرح لحاظ شود تا بتوان از آن به عنوان سند علمی و راهبردی بهره گیری کرد.

وی بیان کرد: موضوعات مربوط به مشکلات عشایر ابتدا در جلسات شورای عشایر شهرستان ها ارائه و در صورت نیاز در شورای استانی برای رفع مشکلات و اتخاذ تدابیر لازم مطرح شود.

امیری با اشاره به اهمیت تأمین سوخت عشایر تاکید کرد: به منظور جلوگیری از وارد آمدن آسیب به منابع طبیعی و جنگل های استان، سوخت مورد نیاز عشایر در قالب نفت، گاز یا پنل های خورشیدی تهیه و در اختیار آنان قرار گیرد.

وی ضمن تاکید بر فرآوری و برندسازی محصولات عشایری افزود: از ظرفیت های مهم در حوزه عشایر استان تولیدات و محصولات آنها در قالب فرآورده های دامی، لبنی و صنایع دستی است که با آموزش در زمینه طرز تهیه و فرآوری این محصولات ضمن ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکان عشایر نباید منجر به از دست رفتن منابع مالی و درآمدی شود

اسکان عشایر نباید منجر به از دست رفتن منابع مالی و درآمدی شود