مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 اردیبهشت 1399 ساعت 04:552020-05-15سياسي

مسؤولان بجای اجتماعات مذهبی سری به پل خواجو بزنند


نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان گفت: گاهی حساسیت هایی به اجتماعات دینی وجود دارد اما شایسته است مأموران بهداشت به جاهای دیگر مانند پل خواجو و سی و سه پل سر بزنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، آیت الله سیدابوالحسن مهدوی سحرگاه روز جمعه در مراسم شب قدر در مسجد امام (ره) اظهار داشت: در حدیث است که مقدرات انسان ها در شب نوزدهم اندازه گیری می شود، در شب بیست و یکم محکم و در شب بیست و یکم امضا می شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان افزود: شب قدر بهتر از هزار ماه است یعنی در ظرف شب قدر، اعمال خیری که انجام می شود، بهتر از شب های دیگر است؛ در این شب ها باید اتصالمان به قرآن و عترت را بیشتر کنیم و این اتصال را تا آخر عمر داشته باشیم.

وی با اشاره به این که فایده های زیادی در گفتن اذان است، گفت: شفای بیماران، طرد شدن شیطان و طلب استغفار توسط فرشتگان برای مؤذن از جمله فوائد اذان گفتن است.

مهدی با بیان این موضوع که قرآن و عترت مهجور واقع شده اند، تصریح کرد: حدود 2 میلیارد انسان در جهان با قرآن ارتباط دارند اما چهار پنجم آن ها با عترت سر و کار ندارند و ظاهرا مهجوریت اهل بیت (ع) بیشتر است اما نباید از امام زمان (عج) غافل شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤولان بجای اجتماعات مذهبی سری به پل خواجو بزنند

مسؤولان بجای اجتماعات مذهبی سری به پل خواجو بزنند