مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 اردیبهشت 1399 ساعت 07:352020-05-15دانش

ترم تابستان در دانشگاه خلیج فارس برگزار نمی شود


علی پاکیزه، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه خلیج فارس بوشهر در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص برگزاری ترم تابستان این دانشگاه گفت: - معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه خلیج فارس بوشهر گفت: در سال جاری ترم تابستان در دانشگاه خلیج فارس بوشهر برگزار نخواهد شد.

علی پاکیزه، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه خلیج فارس بوشهر در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص برگزاری ترم تابستان این دانشگاه گفت: ترم تابستان، امسال در دانشگاه خلیج فارس بوشهر برگزار نمی شود.

پاکیزه با اشاره به شیوه برگزاری جلسات دفاع پایان نامه ها اظهار کرد: جلسات دفاع پایان نامه های دانشجویان دانشگاه خلیج فارس به شیوه مجازی برگزار می شود و هر کدام از دانشجویان که درخواست برگزاری آن را داشته باشند، این جلسات را برای آنان برگزار خواهیم کرد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه خلیج فارس بوشهر اضافه کرد: دانشجویان کارشناسی ارشدی که برای تکمیل پایان نامه خود نیاز به حضور در آزمایشگاه داشته باشند، به درخواست خودشان و با تایید استاد مربوطه، زمینه لازم برای حضور آنان در آزمایشگاه مهیا می شود تا خللی در روند تحصیلات تکمیلی آنان ایجاد نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترم تابستان در دانشگاه خلیج فارس برگزار نمی شود

ترم تابستان در دانشگاه خلیج فارس برگزار نمی شود