مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 اردیبهشت 1399 ساعت 08:102020-05-15اقتصادي

پل سبز زندگی شاید وقتی دیگر ساخته شود


معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: به دلیل کاهش درآمدهای شهرداری تهران و کاهش بودجه های عمرانی پل سبز زندگی شاید در آینده و با تأخیر ساخته شود.

- صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره سرانجام ساخت پل سبز زندگی که یکی از فازهای سه گانه پروژه کوی نصر محسوب می شود، گفت: همانطور که می دانید پروژه گیشا یا همان کوی نصر از سه فاز تشکیل شده بود.

وی ادامه داد: قرار بود با یک طراحی منحصر به فرد و چشم نواز دسترسی هایی بین ایستگاه تربیت مدرس، دانشگاه تربیت مدرس، بخش هایی از خیابان گیشا و ضلع جنوب غربی خیابان آل احمد به وسیله یک پل ایجاد شود.

معاون فنی وعمرانی شهرداری تهران گفت: این پل که به نام پل سبز زندگی معروف شد قرار بود امکان پیاده رو و استفاده به عنوان یک فضای عمومی را نظیر پل طبیعت برای مردم این منطقه فراهم کند.

صبوری دیلمی افزود: کار ساخت این پل قرار بود در ابتدای امسال آغاز شود اما شیوع بیماری کرونا باعث شد درآمدهای شهرداری به یک سوم کاهش پیدا کند و همین امر آغاز این پروژه را با تأخیر مواجه کرد.

وی گفت: امروز و به واسطه کاهش بودجه شهرداری تهران منطقی آن است که ابتدا پروژه های دارای اهمیت بیشتر که سر و کار روزمره بخش زیادتری از جامعه به آن است انجام گیرد و سپس در فازها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پل سبز زندگی شاید وقتی دیگر ساخته شود

پل سبز زندگی شاید وقتی دیگر ساخته شود