مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 اردیبهشت 1399 ساعت 09:402020-05-15اقتصادي

تکیه بر فروش نفت از اول اشتباه بود/ مشکل ما تحریم نیست


رییس جهاد دانشگاهی در ارتباط با الزامات جهش تولید با اشاره به این که مشکل ما در کشورمان تحریم نیست، اظهار کرد: مشکل ما سیاسیونی هستند که منافع آنها از اختلاف اندازی و عدم ثبات در کشور حاصل می شود.

- موضوع مهم بعدی در تحقق جهش تولید دستیابی به فناوری های مورد نیاز کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حمیدرضا طیبی درباره نامگذاری سال 1399 به عنوان سال جهش تولید گفت: نظر شخصی اینجانب در مورد نامگذاری سالها توسط رهبری انقلاب این است که ایشان هم نظر کوتاه مدت به تحقق موضوع نامگذاری دارند و هم نظر بلند مدت.

یعنی مردم ، مسئولان وسیاسیون با تفکرات مختلف سیاسی و نخبگان علمی و فناورانه الزامات تحقق آن را هم در کوتاه مدت و هم در دراز مدت با برنامه ریزی مناسب فراهم کنند.

وی درباره عوامل موثر در تحقق جهش تولید گفت: عوامل مهم و موثر در جهت جهش تولید عبارتند از سرمایه، نیروی انسانی ماهر، و توانمند، فناوری، زیر ساخت مناسب، تقاضا، تبعات و برنامه، از طرف دیگر باید به شرایط ویژه کشور توجه کنیم که در سخت ترین شرایط تحریمی قرار داریم که هم می تواند فرصت برای ما باشد و هم تهدید.

طیبی افزود: در مورد تامین سرمایه که بر اساس آن هم پروژه های جاری فعال شوند هم پروژه های جدید شروع شوند و هم سرمایه در گردش برای توسعه تولیدات فعلی فراهم شود، می دانیم که با توجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکیه بر فروش نفت از اول اشتباه بود/ مشکل ما تحریم نیست

تکیه بر فروش نفت از اول اشتباه بود/ مشکل ما تحریم نیست