مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 اردیبهشت 1399 ساعت 11:402020-05-15پزشكي

گناوه و معضلات بهداشتی منهای کرونا


در شهر گناوه منابع آلودگی عمومی بسیاری وجود دارد که گوشه ای از هر یک از آنها می تواند سلامت شهروندان و مسافرین این شهر تجاری را به شدت به خطر بیندازد.

- به گزارش  خبرگزاری فارس از شهرستان گناوه، این روزها ذهن همه مردم دنیا به شدت درگیر موضوع ویروس کرونا شده است، این ویروس هم همانند دیگر ویروس هایی که تا کنون منتشر یافته است دارای یک منشاء خاص می باشد که اگر نبود قطعاً این ویروس ها نه تولید و نه منتشر می شد.

شهر گناوه هم این روزها همانند تمام دنیا تحت تاثیر این ویروس قرار گرفته است اما در این شهر منابع آلودگی عمومی بسیاری وجود دارد که گوشه ای از هر یک از آنها می تواند سلامت شهروندان و مسافرین این شهر تجاری را به شدت به خطر بیندازد.

فاضلاب شهری و روستایی فاضلاب شهر گناوه علی رغم همه پیگیری های صورت گرفته توسط مردم و مسؤولین نقطه اعتبار تخصیص داده شده توسط دولت مانده است.

اعتباری 600 میلیارد ریال که می بایست در طی دو سال به صورت مساوی تخصیص می یافته و فقط محدوده های نیمه کاره نقشه اولیه فاضلاب گناوه که مربوط به دهه 70 بوده و محدوده جدید را نیز شامل نمی شود به سرانجام می رسانده است اما عملاً همین کار نیز به سرانجام نرسیده است.

پسماند و زباله ها پسماند گناوه در دو قسمت می بایست مورد توجه قرار گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گناوه و معضلات بهداشتی منهای کرونا

گناوه و معضلات بهداشتی منهای کرونا