مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 ساعت 02:402020-05-15سياسي

انتشار استاندارد در حوزه مشخصه یابی لایه های خودآرا با کاربرد حسگری


سازمان بین المللی استانداردسازی به تازگی استانداردی با موضوع روش های اندازه گیری و مشخصه یابی لایه های نانومقیاس خودآرا منتشر کرده است.

- سازمان بین المللی استانداردسازی به تازگی استانداردی با موضوع روش های اندازه گیری و مشخصه یابی لایه های نانومقیاس خودآرا منتشر کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سازمان بین المللی استانداردسازی (ISO) استاندارد ISO/TS 21412: 2020 را با عنوان روش های اندازه گیری و مشخصه یابی لایه های نانومقیاس خودآرا یا Nanotechnologies — Nano-object-assembled layers for electrochemical bio-sensing applications Specification of characteristics and measurement methods منتشر کرده است.

در این استاندارد که در حوزه فناوری نانو منتشر می شود، جزییاتی درباره مشخصه یابی و روش های اندازه گیری نانولایه های خودآرا به صورت ویژه برای کاربردهای حسگری زیستی الکتروشیمیایی درج شده است.

این استاندارد مشخصه های اندازه گیری لایه های نانومقیاس خودآرا روی الکترودها را مشخص می کند، لایه هایی که با استفاده از یک فرآیند انحلال و تشکیل لایه نانومقیاس به دست می آیند و از آنها در بخش تشخیص طبی یا حسگرهای زیستی الکتروشیمیایی استفاده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازستاد نانو این استاندارد روش های اندازه گیری را برای مشخصه یابی این لایه ها ارائه می دهد ولی ایزو اعلام کرده است که این استاندارد در موارد ذیل صدق نمی کند: الزام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار استاندارد در حوزه مشخصه یابی لایه های خودآرا با کاربرد حسگری

انتشار استاندارد در حوزه مشخصه یابی لایه های خودآرا با کاربرد حسگری