مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 ساعت 03:152020-05-15سياسي

کاهش جرائم سایبری مستلزم ارتقاء آگاهی عمومی از فضای مجازی است


رییس پلیس فتا استان یزد با اشاره به نقش اصحاب رسانه در توسعه اجتماعی جامعه، گفت: کاهش جرائم سایبری مستلزم ارتقاء سطح آگاهی عمومی از فضای مجازی است.

- ایسنا/یزد رییس پلیس فتا استان یزد با اشاره به نقش اصحاب رسانه در توسعه اجتماعی جامعه، گفت: کاهش جرائم سایبری مستلزم ارتقاء سطح آگاهی عمومی از فضای مجازی است.

سرهنگ مرتضی ابوطالبی در جریان بازدید از دفتر خبری ایسنا - منطقه یزد، با اشاره به اهمیت نقش اطلاع رسانی به اقشار مختلف جامعه در کاهش جرائم، اظهار کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه نقش مهمی در آگاه سازی جامعه نسبت به جرائم فضای مجازی و چگونگی استفاده مناسب از این فضا ایفا می کنند.

وی بسیاری از جرائم موجود در فضای مجازی را ناشی از عدم اطلاع افراد دانست و افزود: متأسفانه کلاهبرداران و افراد سودجو از نا آگاهی شهروندان سوء استفاده کرده و جرم انجام می شود.

رییس پلیس فتا یزد در ادامه با بیان این که در حوزه فضای مجازی ایران در حال سپری کردن جنگ نرم است، گفت: پیروزی در این مهم به عزمی ملی و احساس مسئولیت تمام اقشار به ویژه اصحاب رسانه را می طلبد.

ابوطالبی کاهش جرائم در فضای مجازی را مستلزم ارتقا سطح آگاهی عمومی از این فضا دانست و بیان کرد: افزایش سطح سواد رسانه ای یکی از اولویت های اجرایی در این خصوص است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش جرائم سایبری مستلزم ارتقاء آگاهی عمومی از فضای مجازی است

کاهش جرائم سایبری مستلزم ارتقاء آگاهی عمومی از فضای مجازی است