مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 ساعت 04:352020-05-16سياسي

نگاهی به زندگی شهید «لیله القدر»/حجت الاسلام خرسند امام جمعه «فعال و موفق»


در حالی یک سال از شهادت شهید لیله القدر حجت الاسلام خرسند امام جمعه کازرون پس از احیا شب قدر می گذرد که تعبیر امام جمعه فعال و موفق در پیام تسلیت مقام معظم رهبری حاکی است کارنامه درخشان این روحانی خدوم، - خبرگزاری فارس ـ ایمن سادات موسوی نژاد: حجت الاسلام والمسلمین خرسند از جانبازان دفاع مقدس بود که بارها در جبهه های نبرد حق علیه باطل دچار جراحت شده بود ولی سرنوشت به گونه ای رقم خورد که سحرگاه 23 رمضان در حوالی منزل خود با ضرب چاقو به دیار حق رهسپار شود.

شهادتی که سال ها آرزویش را داشت و حضور در جبهه های نبرد حق علیه باطل در سن 16 سالگی این امر را ثابت کرده بود.

این روحانی خدوم ساعت پیش از اذان صبح 23 رمضان سال گذشته مصادف با 8 خرداد 98 پس از مراسم احیای شب قدر در مقابل منزل خود مورد سوءقصد قرار گرفت و با ضربات چاقو به شهادت رسید.

حجت الاسلام والمسلمین خرسند که در کنار حضور در حزب موتلفه اسلامی و مجامع حوزوی، مسؤولیت امامت جمعه کازرون را نیز بر عهده داشت در خوش برخوردی و خوش رویی زبانزد خاص و عام بود به طوری که مردم با مشاهده تواضع او به آسانی ارتباط برقرار می کردند و مشکلاتشان را بیان می داشتند.

    کمک مخفیانه به مردم منصور خرسند، برادر شهید حجت الاسلام خرسند درباره نحوه رفتار شهید با مردم گفت: شهید خرسند شیفته این بود که مشکلی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به زندگی شهید «لیله القدر»/حجت الاسلام خرسند امام جمعه «فعال و موفق»

نگاهی به زندگی شهید «لیله القدر»/حجت الاسلام خرسند امام جمعه «فعال و موفق»