مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 ساعت 05:252020-05-16ورزشي

انتقاد فدراسیون از ویلموتس/ کمی دیر نیست؟


ستایش ها از سرمربی سابق تیم ملی بعد از گذشت یک سال جای خود را به انتقادات تند در فدراسیون فوتبال داده و بالاخره مدیران و کارشناسان فنی هم پی بردند که او لایق نیمکت تیم ملی ایران نبود.

- ستایش ها از سرمربی سابق تیم ملی بعد از گذشت یک سال جای خود را به انتقادات تند در فدراسیون فوتبال داده و بالاخره مدیران و کارشناسان فنی هم پی بردند که او لایق نیمکت تیم ملی ایران نبود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرتضی محصص معتقد است ویلموتس، سرمربی سابق تیم ملی در حد و اندازه ایران نبود و او را انتخاب مناسبی برای فوتبال ایران نمی داند.

رییس کمیته فنی فدراسیون فوتبال می گوید: ما نمی توانیم به آقای ویلموتس به عنوان یک مدرس توهینی کنیم.

شاید آقای ویلموتس در قاره آفریقا یا کشورهای دیگری می توانست نتیجه بهتری بگیرد اما در ایران با توجه به انتظاراتی که مردم ما از تیم ملی دارند و بازیکنان بسیار خوب و باکیفیتی که در اختیارداریم، انتخاب مناسبی نبود.

این صحبت ها در حالی بعد از گذشت حدود یک سال از انتخاب ویلموتس و جدایی او از فوتبال ایران مطرح می شود که در سوی دیگر، برخی مدیران فدراسیون با جملات انتقادی به استقبال این مربی سابق تیم ملی رفتند چرا که سرمربی بلژیکی بعد از دریافت 2 میلیون دلار برای حدود 40 روز حضور در ایران، خواستار شش میلیون دلار باقی مانده قرارداد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد فدراسیون از ویلموتس/ کمی دیر نیست؟

انتقاد فدراسیون از ویلموتس/ کمی دیر نیست؟