مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 ساعت 05:262020-05-16سياسي

مشارکت «نصف به اضافه یک» در مبارزه با کرونا جواب نمی دهد/ باید به سمن ها اعتماد کرد


مشارکت «نصف به اضافه یک» در مبارزه با کرونا جواب نمی دهد و سمن ها خواهان اعتماد حاکمیت هستند تا به بازتولید اعتماد در سطح ریز بدنه های جامعه عمل کنند.

- سخنگوی دولت نوشت: مشارکت نصف به اضافه یک در مبارزه با کرونا جواب نمی دهد و سمن ها خواهان اعتماد حاکمیت هستند تا به بازتولید اعتماد در سطح ریز بدنه های جامعه عمل کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی ربیعی سخنگوی دولت طی یادداشتی با تاکید بر اینکه روش فعلی مبارزه با کرونا با توجه به محذورات اقتصادی، فشارهای تحریم و درک درست از جامعه انتخاب شده است، گفت: مهم است که هراس اجتماعی ایجاد نشد، فروشگاهی غارت نشد، مردم رودرروی هم نایستادند و کسی دست به خشونت نزد.

متن یادداشت سخنگوی دولت به شرح زیر است: هانس رُزلینگ، پزشک و استاد برجسته سوئدی در حوزه سیاستگذاری در حیطه سلامت عمومی در کتابی بس خواندنی که اخیراً به همت علی کاظمیان و.

مقدمه عالمانه مصطفی ملکیان به زیور طبع آراسته شده نشان می دهد حال عمومی جهان به رغم جنگ ها و خشونت ها و بلایای طبیعی و فجایع انسانی و شکاف فقیر - غنی چندان هم که ما می پنداریم ناخوش نیست.

کافی است ما عادت شکنی کنیم و از غرایز و عادات منفی نگر و غریزه سرزنش و شایعه ها و داستان پردازی های دراماتیک دست برداریم: ما غرایز فراوانی داریم که هزاران سال پیش به کارمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت «نصف به اضافه یک» در مبارزه با کرونا جواب نمی دهد/ باید به سمن ها اعتماد کرد

مشارکت «نصف به اضافه یک» در مبارزه با کرونا جواب نمی دهد/ باید به سمن ها اعتماد کرد