مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 ساعت 06:262020-05-16سياسي

وضعیت خیابان ها و فاضلاب شهرک صنعتی شماره 2 اردبیل اصلاح شود


رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: وضعیت خیابان ها و فاضلاب شهرک صنعتی شماره 2 اردبیل اصلاح شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ناصر عتباتی صبح شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: در خصوص اصلاح و ترمیم فوری وضعیت خیابان ها و فاضلاب شهرک صنعتی شماره 2 اردبیل دستورات لازم در این زمینه صادر شد.

وی در خصوص این موضوع و با اشاره به اهمیت مباحث اقتصادی و تولید و اشتغال خاطر نشان کرد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری به ویژه در سالیان گذشته و نامگذاری عناوین سال ها در ارتباط با مباحث موضوعات اقتصادی از جمله نامگذاری سال 98 به نام سال حمایت از رونق تولید و سال 99 تحت عنوان سال جهش تولید، لزوم توجه مسئولین به این موضوع را دو چندان نموده است.

رییس کل دادگستری استان اردبیل در ادامه بر لزوم اتخاذ سیاست ها و اقدامات حمایتی، تسهیلی و تشویقی لازم توسط مسئولین در راستای سرمایه گذاری و تولید و اشتغال در استان تاکید کرد و گفت: ایجاد بسترهای مناسب سرمایه گذاری و تولید اشتغال برای به حرکت در آوردن چرخه تولید موجب دلگرمی و تشویق در امر سرمایه گذاری در استان خواهد بود.

عتباتی همچنین به دادستان مرکز استان و دادستان نمین مأموریت داد در راستای حمایت از واحدهای صنعتی در سال جهش تولید موضوع را مستمراً و به صورت ویژه تعقیب کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت خیابان ها و فاضلاب شهرک صنعتی شماره 2 اردبیل اصلاح شود

وضعیت خیابان ها و فاضلاب شهرک صنعتی شماره 2 اردبیل اصلاح شود