مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 ساعت 07:002020-05-16سياسي

بسترهای مخابراتی سمنان در روزهای شیوع کرونا کمبود خاصی نداشت


فرمانده سپاه حضرت قائم (عج) استان سمنان گفت: خانواده ها در روزهای شیوع ویروس کرونا با استفاده از بسترهای مخابراتی از مسائل آموزشی بهره می بردند و خوشبختانه کمبود خاصی در این حوزه در استان سمنان مشاهده نشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سردار حمید دامغانی صبح امروز در دیدار با مدیر مخابرات منطقه سمنان، با تبریک روز ارتباطات اظهار کرد: کارکنان مخابرات سمنان بسیجی وار و جهادی در چند سال اخیر خدمت کرده اند و روحیه بسیجی در این مجموعه برقرار است که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی تصریح کرد: یکی از دستگاه ها، شرکت ها و اداراتی که در روزهای شیوع ویروس کرونا نقش بسیار مؤثری ایفا کرد، مجموعه مخابرات است.

فرمانده سپاه حضرت قائم (عج) استان سمنان افزود: امروز در عصر ارتباطات قرار داریم و این امر حساسیت و دقت زیادی می طلبد؛ توسعه ارتباطات و تقویت شبکه اینترنت در سال های اخیر و همچنین رشد شبکه های اجتماعی و تلفن همراه سبب شده است تا استفاده مردم از این بستر روزبه روز افزایش یابد.

دامغانی با اشاره به لزوم تقویت زیرساخت های اینترنت و پهنای باند اظهار کرد: این امر، کار را بسیار حساس کرده است و هر اتفاقی که در کشور رخ می دهد، نقش ویژه ارتباطات و مخابرات را باید برای آن متصور بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسترهای مخابراتی سمنان در روزهای شیوع کرونا کمبود خاصی نداشت

بسترهای مخابراتی سمنان در روزهای شیوع کرونا کمبود خاصی نداشت