مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 ساعت 07:302020-05-16فرهنگي

به یاد هنرمندی که چراغش در خانه سوخت


رییس انجمن هنرهای نمایشی کرمانشاه می گوید، عباس بنی عامریان که روز جمعه از دنیا رفته یکی از پیشگامان تئاتر استان کرمانشاه بوده است.

- رییس انجمن هنرهای نمایشی کرمانشاه می گوید، عباس بنی عامریان که روز جمعه از دنیا رفته یکی از پیشگامان تئاتر استان کرمانشاه بوده است.

محمدرضا درند درباره این هنرمند به ایسنا گفت: روز جمعه 26 اردیبهشت ماه آقای بنی عامریان به رحمت خدا رفت در حالی که در این چند سال اخیر به دلیل دو تصادف سنگینی که داشت شرایط سختی را پشت سرگذاشته و مدتی طولانی خانه نشین شده بود.

وی افزود: آخرین باری که این هنرمند روی صحنه اثری داشت، پنج سال قبل بود و این اواخر هم به آموزش فن بیان می پرداخت.

به گفته او، بنی عامریان از قبل از انقلاب هم یک گروه تئاتر داشته و نمایش های متعددی را روی صحنه برده بود که آن اجراها جزو تاریخ تئاتر استان کرمانشاه محسوب می شوند.

این هنرمند بعد از انقلاب هم چند سالی مسئولیت انجمن خوشنویسان ایران را برعهده داشته و بعد از برگشت به کرمانشاه نمایش بازرس را اجرا می کند که یک ماه روی صحنه بوده است.

قطب الدین صادقی درباره این هنرمند تئاتر در صفحه شخصی خود نوشته است: عباس بنی عامریان با مرحوم ناجی و نوذر آزادی (که اکنون در آلمان است) یکی از سه هنرمند فعال، پرکار و جدی تئاتر کرمانشاه در دهه سی و چهل آن دیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به یاد هنرمندی که چراغش در خانه سوخت

به یاد هنرمندی که چراغش در خانه سوخت