مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 ساعت 07:402020-05-16پزشكي

طراحی سامانه یکپارچه آموزش،پشتیبانی، پیگیری بیماران


محققان دانشگاه صنعتی امیرکبیر موفق به طراحی سامانه ای شدند که از طریق آن بیمار و پزشک با یکدیگر در ارتباط هستند و خدمات فالوآپ و پیگیری موثر تا دستیبابی به بهبودی به بیماران در آن ارائه می شود.

- محققان دانشگاه صنعتی امیرکبیر موفق به طراحی سامانه ای شدند که از طریق آن بیمار و پزشک با یکدیگر در ارتباط هستند و خدمات فالوآپ و پیگیری موثر تا دستیبابی به بهبودی به بیماران در آن ارائه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر بهار مازندرانی مدیر عامل شرکت دانش بنیان طراح این سامانه، ارائه کننده خدمات آموزش بیمار، ارتباط با پزشک و پیگیری درمان(فالوآپ) گفت: بهزی سعی دارد خدمات آموزش، پشتیبانی و پایش بیماران را به صورت یکپارچه در اختیار کادر درمان قرار دهد.

وی با بیان اینکه فرایند کنونی خدمات به این شکل است که پزشکان و درمانگران پس از ویزیت بیمارانشان را به بهزی می سپارند تا از طریق این خدمات درمان موثر تر و ماندگار تری داشته باشند، وی همچنین بیان کرد: از این طریق بیماران آموزش های متناسب با بیماریشان را که در زمان ویزیت امکان دسترسی به آنها میسر نبوده را دریافت میکنند.

به گفته مازندرانی، این سامانه، در طول دوره نقاهت و درمان، از طریق جمع آوری و پالایش داده های گزارش شده از طرف بیماران، ابعاد سبک زندگیشان را می سنجد و از طریق آموزش، یادآور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی سامانه یکپارچه آموزش،پشتیبانی، پیگیری بیماران

طراحی سامانه یکپارچه آموزش،پشتیبانی، پیگیری بیماران