مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 ساعت 07:552020-05-16اقتصادي

لزوم استفاده از ظرفیت خیّران و متنفّذان برای سازش در پرونده های قابل مصالحه


دادستان مرکز آذربایجان شرقی بر لزوم استفاده از ظرفیت خیّران و متنفّذان برای صلح و سازش طرفین در پرونده های قابل مصالحه تاکید کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی دادستان مرکز آذربایجان شرقی بر لزوم استفاده از ظرفیت خیّران و متنفّذان برای صلح و سازش طرفین در پرونده های قابل مصالحه تاکید کرد.

بابک محبوب علیلو در سومین جلسه هم اندیشی آستانه جشن گلریزان غیرحضوری سال 1399، با اشاره به اهمیت کارآفرینی و اشتغال زایی، حمایت دستگاه قضایی از واحدهای تولیدی و صنعتی را در واقع حمایت از تولید و اشتغال دانست و گفت: هر فردی که در واحدهای تولیدی و صنعتی مشغول به کار می شود از ابتلای چندین نفر به آسیب های اجتماعی و جرایم پیشگیری می شود.

وی همچنین اعلام شعار سال 99 و شعار سال های گذشته از سوی مقام معظم رهبری با مضمون مسائل اقتصادی را نشانگر اهمیت تولید و اشتغال دانست و افزود: تشکیلات قضایی استان از حمایت واحدهای تولیدی و صاحبان صنایع در راستای جهش تولید دریغ نمی کند.

وی، همکاری واحدهای تولیدی و صنعتی در تعطیلی ایام کرونا را از نمونه های بارز همکاری صاحبان صنوف مختلف با مجموعه مدیریتی استان دانست و ادامه داد: صاحبان صنوف مختلف در مقام خیّرین با ستاد دیه استان در آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد همکاری دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم استفاده از ظرفیت خیّران و متنفّذان برای سازش در پرونده های قابل مصالحه

لزوم استفاده از ظرفیت خیّران و متنفّذان برای سازش در پرونده های قابل مصالحه