مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 ساعت 08:052020-05-16اقتصادي

نصب بزرگترین تصفیه خانه شیرابه مازندران در ساری


رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداریبا اعلام راه اندازی بزرگترین تصفیه خانه شیرابه مازندران در مرکز دفن زباله ساری، گفت: سایت این تصفیه خانه ظرفیت تصفیه روزانه 30 هزار لیتر در هشت ساعت را دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری؛ سید سلمان ابوالقاسمی، در گفت وگویی با خبرنگاران دفن بهداشتی زباله های مرکز استان را در شمار مهم ترین اقدامات اخیر این سازمان برشمرد و اظهار کرد: عملیات اجرایی این طرح که مهم ترین پروژه زیست محیطی شهرداری است در چند ماه اخیر با تاکید عباس رجبی شهردار ساری توسط سازمان مدیریت پسماند در محل دفن زباله آغاز و روزانه پسماندها بصورت بهداشتی دفن می شوند.

وی ادامه داد: پیش از این مسؤولیت اجرایی این کار بر عهده ی پیمانکار بود که به دلیل عدم رعایت ضوابط و قرارداد  بنا به دستور شهردار ساری خلع ید و سازمان مدیریت پسماند مجری این پروژه شده است.

رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری با اشاره به اینکه در مرحله نخست با همکاری سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری اطراف محل دفن زباله درختکاری سپس با مدیریت صحیح مراحل آهک پاشی و تصفیه زباله آغاز شد، تصریح کرد: شیرابه های تصفیه شده برای آبیاری فضای سبز و محیط های درخت کاری شده در محل دفع زباله مورد استفاده قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب بزرگترین تصفیه خانه شیرابه مازندران در ساری

نصب بزرگترین تصفیه خانه شیرابه مازندران در ساری