مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 ساعت 08:152020-05-16سياسي

طرح مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی در کمیسیون امنیت ملی مجلس تصویب شد


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب طرح مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونسیتی در جلسه امروز این کمیسیون گفت که طبق مصوبه کمیسیون کلیه دستگاه های کشور موظف می شوند با استفاده از همه ظرفیت های منطقه ای و بین المللی .

- سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب طرح مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونسیتی در جلسه امروز این کمیسیون گفت که طبق مصوبه کمیسیون کلیه دستگاه های کشور موظف می شوند با استفاده از همه ظرفیت های منطقه ای و بین المللی با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی مقابله کنند و هر گونه همکاری یا جاسوسی به نفع رژیم صهیونیستی در حکم محاربه و فساد فی الارض خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید حسین نقوی حسینی با اشاره به بررسی طرح مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونسیتی در جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که عنوان این طرح به مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی علیه صلح و امنیت تغییر پیدا کرد.

به گفته وی، طبق مصوبه کمیسیون در ماده 1 این طرح، کلیه دستگاه های کشور موظف می شوند با استفاده از همه ظرفیت های منطقه ای و بین المللی با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی مقابله کنند به ویژه مقابله با اقدامات جنگ طلبانه، تروریستی، محاصره انسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی در کمیسیون امنیت ملی مجلس تصویب شد

طرح مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی در کمیسیون امنیت ملی مجلس تصویب شد