مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 ساعت 08:352020-05-16سياسي

نحوه رسیدگی به تخلفات انتظامی اساتید/ توهین استاد به دانشجو مشمول تخلف می شود


یک مقام مسئول در وزارت علوم با تشریح رسیدگی به تخلفات اساتید گفت: توهین استاد به دانشجو تخلف محسوب شده و در هیات رسیدگی به تخلفات انتظامی اساتید رسیدگی می شود.

- حجت الاسلام ابراهیم ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه توهین استاد به دانشجو تخلف محسوب می شود گفت: استاد باید احترام دانشجو را داشته باشد و آن ادب استادی را رعایت کند، اگر استادی به دانشجویی توهین کند چون برخلاف شئون شغل استادی است، تخلف محسوب می شود.

وی ادامه داد: اگر دانشجو یا دانشگاه علیه این استاد شکایت کند پرونده وی به هیات رسیدگی به تخلفات انتظامی اساتید همان دانشگاه ارسال می شود، هیات مذکور موظف است اول تشکیل جلسه داده و بررسی کند که آیا این هیات صلاحیت رسیدگی به تخلف مذکور را دارد یا خیر، بعد اگر صلاحیت داشت، محقق تعیین می کند تا موضوع را بررسی کند که آیا چنین اتفاقی رخ داده است یا خیر.

مدیر کل هماهنگی هیأت های رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان و انتظامی اعضای هیات علمی وزارت علوم افزود: بعد که موضوع بررسی شد، هیات باید به آن استاد ابلاغ اتهام کند، استاد هم از زمانی که به وی ابلاغ شده فرصت دارد پاسخ اتهامات را بدهد، وقتی استاد مذکور پاسخ خود را ارائه داد، هیات رسیدگی به تخلفات انتظامی اساتید تشکیل جلسه داده و به اتهامات رسیدگی کرده و حکم صادر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه رسیدگی به تخلفات انتظامی اساتید/ توهین استاد به دانشجو مشمول تخلف می شود

نحوه رسیدگی به تخلفات انتظامی اساتید/ توهین استاد به دانشجو مشمول تخلف می شود