مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 ساعت 08:552020-05-16اقتصادي

ماجرای تخریب ملک در بافت سنتی شوشتر


تخریب یک بنای مسکونی در بافت سنتی «شوشترنو» در شهر شوشتر و با مجوز شهرداری، موجب اعتراض فعالان اجتماعی شد.

- ‎عباس اسکندری نیا روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار فارس در شوشتر، در رابطه با ملک تخریب شده در منطقه شوشترنو اظهار کرد: مجوز صادر شده برای بنای منطقه شوشترنو توسط معاونت معماری و شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری شوشتر صادر شده است.

‎وی افزود: با توجه به سیستم اداری شهرداری، برای تسریع در روند تصمیم گیری ها، به معاونت ها و مسئولان اداره های زیر مجموعه تفویض اختیار داده شده و به همین دلیل در خصوص پرونده ملک تخریب شده باید اطلاعات دقیق را اخذ نمایم.

‎شهردار شوشتر با تاکید بر برخورد با خاطیان احتمالی این موضوع بیان داشت: اگر بعد از بررسی به این نتیجه برسیم که تخلف، لابی یا هر مسئله غیر قانونی دیگری در این موضوع دخیل بوده، مطمئناً با متخلفان برخورد قاطع خواهیم نمود.

‎وی اضافه کرد: در این خصوص فرماندار و دادستان محترم شهرستان جهت شفافیت این موضوع و چگونگی صدور این مجوز پیگیری نموده اند و اعلام کرده ام که در صورت تحقق تخلف در این موضوع، خاطیان را  معرفی و خواهان برخورد جدی هستم.

‎وی همچنین با اشاره به وضعیت قرارگیری ملک تخریب شده از لحاظ حریم میراث فرهنگی بیان داشت: این ملک در هسته مرکزی و بافت همگن منطقه شوشتر نو نیست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای تخریب ملک در بافت سنتی شوشتر

ماجرای تخریب ملک در بافت سنتی شوشتر