مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 ساعت 09:052020-05-16سياسي

مراکزی که نسخه مرگ می پیچند


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان زنجان گفت: برخی از عطاری ها اقدام به توزیع اقلام غیرمجاز از جمله قرص و داروهای موادمخدر می کنند که باید نظارت بیشتری بر فعالیت آنها وجود داشته باشد.

- ایسنا/زنجان دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان زنجان گفت: برخی از عطاری ها اقدام به توزیع اقلام غیرمجاز از جمله قرص و داروهای موادمخدر می کنند که باید نظارت بیشتری بر فعالیت آنها وجود داشته باشد.

فاطمه رضایی صبح امروز (27 اردیبهشت) در جلسه شورای فرعی مبارزه با موادمخدر شهرستان خرم دره با اشاره به تعطیلی جلسات گروه های NE با توجه به شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: ظرف این هفته دستورالعمل نحوه برگزاری جلسات این گروه ها برای به ما ابلاغ خواهد شد.

وی با اشاره به این که فعالیت های خوبی در شهرستان خرم دره در حوزه مبارزه با موادمخدر صورت گرفته است، یادآور شد: امیدواریم با تعامل و همکاری این فعالیت ها تداوم داشته باشد.

این مسئول با بیان اینکه طبق پروتکل های ابلاغ شده جمع آوری معتادان متجاهر در سطح استان صورت گرفت، یادآور شد: در حال حاضر در مراکز اقامتی پذیرش جدید معتاد نداریم.

وی با تاکید بر این که آموزش یکی از راهکارهای اصلی مبارزه با موادمخدر است، بیان کرد: یکی از اولویت های شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر زنجان در سال 99 آموزش ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکزی که نسخه مرگ می پیچند

مراکزی که نسخه مرگ می پیچند