مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 ساعت 11:202020-05-16بين الملل

همکاری امنیتی و نظامی قوی میان عربستان و اسراییل/ چگونگی جاسوسی مشترک از خاشقجی


شبکه تلویزیونی المیادین لبنان در گزارشی از همکاری امنیتی و نظامی قوی میان رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی پرده برداشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، شبکه المیادین در گزارشی با اشاره به همکاری امنیتی و نظامی قوی میان رژیم صهیونیستی و عربستان با وجود انکار ریاض در داشتن رابطه با صهیونیستها، آورده است: همکاری امنیتی میان تل آویو و ریاض طی سالهای گذشته به ویژه پس از اینکه محمد بن سلمان به عنوان ولیعهد در عربستان روی کار آمد، عیان شده است واین از طریق شرکت NSO رژیم صهیونیستی ویژه برنامه جاسوسی سایبری است.

این شبکه لبنانی در ادامه گزارش داد: روزنامه صهیونیستی هآرتص در نوامبر 2018 گزارش مفصلی از شرکت اسراییلی مذکور که در زمینه برنامه های جاسوسی فعالیت دارد و همکاری آن با سعودی ها پرده برداشت و گزارش هایی مخابره شد که ماههای قبل از بازداشت های گسترده صدها شاهزاده و بازرگان این شرکت به سرویس اطلاعاتی سعودی برنامه هایی در زمینه هک تلفن های همراه داده است.

بر اساس این گزارش؛ اولین نشست میان مسئولان شرکت و افسران ارشد اطلاعاتی سعودی در وین اتریش در اواسط سال 2017 بوده است.

در این جلسه شرکت صهیونیستی برنامه Pegasus 3 را به طرف سعودی معرفی کرد و برای قانع کردن این کشور که این برنامه ویژگی های پیشرفته ای در خود جای داده، از ناصر القحطانی عض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری امنیتی و نظامی قوی میان عربستان و اسراییل/ چگونگی جاسوسی مشترک از خاشقجی

همکاری امنیتی و نظامی قوی میان عربستان و اسراییل/ چگونگی جاسوسی مشترک از خاشقجی