مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 ساعت 16:252020-05-16پزشكي

تولید 13000 لیتر الکل در دانشگاه ولیعصر رفسنجان


رییس دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان گفت: با توجه به شیوع کرونا و کمبود الکل که داشتیم بودجه، فضا و امکانات در اختیار شرکت ها قرار دادیم که منجر به تولید 13 هزار لیتر الکل با کیفیت و زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، حسن رنجبر عسکری عصر امروز در نشست خبری به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی اظهار داشت: در حالی که ویروس کرونا اقتصاد جهان را فلج کرده و تمام کشورها درگیر آن هستند، دانشگاه ولیعصر(عج) به عنوان عضوی از این جامعه وورد کرد تا در زمینه پیشگیری از ویروس کرونا نقش خود را ایفا کند.

رییس دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان ابراز داشت: با توجه به کمبود الکل که داشتیم بودجه، فضا و امکانات در اختیار شرکت ها قرار دادیم که منجر به تولید 13 هزار لیتر الکل با کیفیت و تحت نظارت دانشگاه علوم پزشکی شد.

وی با اشاره به مسائل آموزشی در شرایط کرونا تصریح کرد: در دو، سه سال گذشته سرمایه گذاری هفت میلیارد ریالی برای زیرساخت آموزش مجازی صرف کرده بودیم که با پول امروز بیش از دو میلیارد تومان می شود و توانستیم در راستای آموزش به دانشجویان در این شرایط به کار گیریم که در استان از جمله دانشگاه هایی هستیم که زیرساخت آموزش مجازی را فراهم کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 13000 لیتر الکل در دانشگاه ولیعصر رفسنجان

تولید 13000 لیتر الکل در دانشگاه ولیعصر رفسنجان