مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 ساعت 17:552020-05-16اقتصادي

محدودیت های روز طبیعت برای روز عید فطر در اهواز اعمال می شود


برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، محدودیت هایی که در روز طبیعت در اهواز اعمال شد برای روز عید فطر هم در این شهر اعمال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جمال عالمی نیسی عصر شنبه در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در سالن اجتماعات فرمانداری، در خصوص بازارچه های سطح شهر اهواز گفت: برخی از دست فروشان و بازارچه ها از جمله الغدیر، عبدالحمید، جمعه بازار، بازار شب کوروش و دست فروشان خیابان های مرکز شهر برای پیشگیری از ویروس کرونا جمع آوری و تعطیل شدند.

در بازارهای کیان و صدف نیز محدودیت هایی اعمال می شود.

وی اضافه کرد: متأسفانه در سال های گذشته بازارچه های جدیدی بدون مجوز و رعایت نشدن موازین بهداشتی به علت نظارت و پیشگیری نکردن ادارات و دستگاه های ذیربط در سطح شهر اهواز ایجاد شده است که امروز این بازارچه ها مشکل ساز شدند.

فرماندار شهرستان اهواز ادامه داد: محدودیت های اعمال شده روز سیزدهم فروردین (روز طبیعت) در روز عید سعید فطر نیز در اهواز اعمال می شود.

عالمی نیسی به اقدامات پیشگیرانه در سطح شهر اهواز اشاره کرد و گفت: خیابان های اصلی شهر اهواز برای جلوگیری از ترددهای غیرضروری و پیشگیری از کرونا مسدود شدند و گشت های نظارت بر اصناف و اکیپ های تذکر لسانی به صورت شبانه روز و مستمر در حال فعالیت هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت های روز طبیعت برای روز عید فطر در اهواز اعمال می شود

محدودیت های روز طبیعت برای روز عید فطر در اهواز اعمال می شود