مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 ساعت 21:502020-05-16سياسي

حال و هوای بیماران کرونایی در سومین شب قدر/بیمارانی با آرزوی یک نفس راحت


اینجا همه دلتنگ شده اند و آرزویشان یک نفس راحت است، دیدن دوباره عزیزانشان و همان زندگی عادی که قبل از این بیماری داشتند، حالا در این شب قدر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، امشب همزمان با سومین و آخرین شب قدر به مراسمی متفاوت آمده ام تا حال و هوایی متفاوتی را برایتان روایت کنم.

اینجا بیمارستان شریعتی مشهد، یکی از مراکز درمانی بیماران کرونایی در مشهد است، بعد از هماهنگی و پوشیدن لباس های مخصوص، وارد یکی از بخش ها می شوم.

احسان ایزدی پور، عبدالملک کریمی و فاطمه رضایی گروهی از طلاب داوطلب هستند که از ابتدای کرونا در کنار بیماران هستند امشب هم آمده اند تا قدر را پای تخت تک تک این بیماران بیاورند، قرآن ها را ضدعفونی می کنند و هر کدام به اتاقی می روند.

  دقایقی بعد از هر اتاقی صدایی به گوش می رسد، نوای دلنواز بک یا الله را دنبال می کنم و وارد یکی از اتاق ها می شوم، بیمارها روی تخت ها نشسته اند و خدا را به خودش قسم می دهند تا در این شب بهترین تقدیر را برایشان رقم بزند، اینجا همه چیز مثل بیرون است اما لحن ها سوزناکتر است، حس می کنم هیچ جا مثل اینجا خدا را از سویدای دلشان صدا نمی زنند.

به اتاقی دیگر می روم، مردی میانسال با صدایی که قطع و وصل می شود و با نفسی که راحت بالا نمی آید به فراز 29 دعای جوشن کبیر رسیده خدایا از تو خواهم به حق نام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حال و هوای بیماران کرونایی در سومین شب قدر/بیمارانی با آرزوی یک نفس راحت

حال و هوای بیماران کرونایی در سومین شب قدر/بیمارانی با آرزوی یک نفس راحت