مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 ساعت 03:102020-05-16سياسي

افکار عمومی نباید دست کم گرفته شود/بیان سلاح روابط عمومی هاست


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: افکار عمومی هیچ گاه نباید دست کم گرفته شوند چراکه در صورتی که بتوانیم غالب اندیشه یک جامعه را با خود همراه کنیم می توانیم کوه را هم جابجا کنیم.

- ایسنا/مرکزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: افکار عمومی هیچ گاه نباید دست کم گرفته شوند چراکه در صورتی که بتوانیم غالب اندیشه یک جامعه را با خود همراه کنیم می توانیم کوه را هم جابجا کنیم.

بهروز اکرمی روز گذشته 27 اردیبهشت ماه، در نشست شورای روابط عمومی های استان مرکزی با استاندار، با بیان اینکه به هر میزانی که رییس یک روابط عمومی پرجنب و جوش تر و فعال تر باشد و نسبت به امور اطراف خود اطلاع بیشتری داشته باشد، آن جامعه موفق تر خواهد بود، اظهار کرد: روابط عمومی ها می توانند در بسیاری از مواقع نقش تسهیل گر را داشته باشند و بر روی مسائل پیرامون خود بسیار تاثیرگذار باشند.

وی افزود: اعضای هیأت رییسه روابط عمومی ها در نگاه اول باید به این موضوع بپردازند که آیا توانسته اند اداره تحت نظر خود را بر اساس چارچوب های تعیین شده و معیارهای مشخص به فعالیت وادار کنند یا خیر.

کارکنان یک سازمان، جامعه هدف رییس یک اداره روابط عمومی است و یک رییس مطلع باید بداند که تا چه اندازه توانسته است ارتباط درونی و درون سازمان با اجزای یک مجم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افکار عمومی نباید دست کم گرفته شود/بیان سلاح روابط عمومی هاست

افکار عمومی نباید دست کم گرفته شود/بیان سلاح روابط عمومی هاست