مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 ساعت 04:102020-05-17اقتصادي

چشم انداز شاخص های اقتصادی کرمانشاه در سال 1399


معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: بنا داریم امسال جزو جذاب ترین استان ها برای سرمایه گذاران و ارزان ترین استان های کشور باشیم.

- ایسنا/کرمانشاه معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: بنا داریم امسال جزو جذاب ترین استان ها برای سرمایه گذاران و ارزان ترین استان های کشور باشیم.

هدایت حاتمی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه سال 1398سال پرالتهابی برای کشور و استان کرمانشاه بود، ادامه داد: در این سال تیم مدیریتی استان در کنار پیگیری سایر مسائل استان، تمرکز بر ساماندهی شاخص های اقتصادی را در دستور کار خود قرار داد.

معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه با مجموع دشواری هایی که در سال گذشته داشتیم اما در استان کرمانشاه خوب کار شد، تاکید کرد: تلاش کردیم برنامه های مدونی برای بهبود شاخص های اقتصادی داشته باشیم و از ظرفیت خبرگان و اساتید دانشگاه نیز برای حل مشکلات کمک بگیریم.

حاتمی عنوان کرد: نتایج بخشی از اقداماتی که انجام شد را در قالب آمار و ارقام دیدیم و تلاش می کنیم امسال نیز با همین استراتژی، البته مقتضی با شرایط روز، برای بهبود شاخص های اقتصادی استان شامل فضای کسب و کار، نرخ تورم، بیکاری، جذب سرمایه گذاری و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چشم انداز شاخص های اقتصادی کرمانشاه در سال 1399

چشم انداز شاخص های اقتصادی کرمانشاه در سال 1399