مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 ساعت 04:372020-05-17اقتصادي

انتظار داریم کمترین بیکاری را در قوچان شاهد باشیم


استاندار خراسان رضوی در جلسه مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی خراسان رضوی با محوریت شهرستان قوچان گفت: با توجه به شرایط انتظار کمترین بیکاری را در قوچان داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، در جلسه مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی خراسان رضوی که با محوریت شهرستان قوچان در سالن شهید باهنر استانداری به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، علیرضا رزم حسینی ضمن تقدیر از فرماندار شهرستان و گزارش رییس کل دادگستری قوچان گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی و وضعیت آب و هوایی خوب شهرستان قوچان، ما کمترین نرخ بیکاری در این شهرستان را انتظار داریم.

استاندار خراسان رضوی بر لزوم تسریع در روند حرکت صورت گرفته از سوی معین های اقتصاد مقاومتی شهرستان تاکید کرد و گفت: ما معین های اقتصادی متخصصی داریم که می توانید از آموزش های رایگان آن ها استفاده کنید.

رزم حسینی به حمایت ویژه رییس کل دادگستری استان اشاره کرد و با بی سابقه خواندن آن در تمامی استان های کشور، تصریح کرد: نماینده برگزیده شهرستان نیز از مدافعان سرسخت طرح مثلث توسعه اقتصادی است و معین های اقتصادی باید به صورت مرتب جلسات خود را در سال جاری تشکیل دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتظار داریم کمترین بیکاری را در قوچان شاهد باشیم

انتظار داریم کمترین بیکاری را در قوچان شاهد باشیم