مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 ساعت 05:002020-05-17دانش

اختصاص 50 میلیارد برای تجهیز آزمایشگاه های دانشگاه ولیعصر رفسنجان


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان گفت: 50 میلیارد ریال اعتبار دولتی به تجهیز آزمایشگاه های پیشرفته و مرکزی این دانشگاه اختصاص یافت که 30 میلیارد ریال آن جذب شده است.

- رفسنجان - معاون پژوهش و فناوری دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان گفت: 50 میلیارد ریال اعتبار دولتی به تجهیز آزمایشگاه های پیشرفته و مرکزی این دانشگاه اختصاص یافت که 30 میلیارد ریال آن جذب شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید حسین میردهقان شنبه شب در نشست خبری اظهار کرد: علیرغم نگرانی هایی که در سال گذشته وجود داشت و بودجه ای برای بخش پژوهش اختصاص نیافت امّا سعی کردیم با همکاری معاونت توسعه و ریاست دانشگاه نیازهای پژوهشگران و اعضای هیئت علمی را فراهم کنیم.

وی افزود: تلاش چند ساله ای را دانشگاه با همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری جهت جذب بودجه برای تجهیز آزمایشگاه های پیشرفته و مرکزی این دانشگاه انجام داد که خوشبختانه با تصمیم وزارتخانه سال گذشته این تلاش به ثمر رسید.

وی بیان کرد: 50 میلیارد ریال در سال گذشته به دانشگاه جهت تجهیز آزمایشگاه ها اختصاص یافت که 30 میلیارد ریال برای تأمین دستگاه ها جذب شد و بقیه مبلغ هم چون بودجه های دانشگاه به صورت ابلاغی هستند به تدریج به آزمایشگاه ها جذب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 50 میلیارد برای تجهیز آزمایشگاه های دانشگاه ولیعصر رفسنجان

اختصاص 50 میلیارد برای تجهیز آزمایشگاه های دانشگاه ولیعصر رفسنجان