مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 ساعت 05:502020-05-17حوادث

روایتی از متفاوت ترین خیر مدرسه ساز به یاد بچه های شین آباد


فرزانه غلامی تبار هر کدام از ما آدم ها در مسیر عبور از این دنیای فانی، خواسته و ناخواسته از خود یادگاری های شیرین و تلخی را به یادگار می گذاریم، - با توجه به تاثر شدید روح الله از حادثه آتش سوزی مدرسه شین آباد از طریق مشورت با خانواده تصمیم گرفتیم که مبلغ دیه فرزندمان را در مسیر ساخت مدرسه در مناطق محروم هزینه کنیم گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو: فرزانه غلامی تبار هر کدام از ما آدم ها در مسیر عبور از این دنیای فانی، خواسته و ناخواسته از خود یادگاری های شیرین و تلخی را به یادگار می گذاریم، یادگاری هایی که حتی پس از مرگ می تواند به مانند فانوسی مسیر را روشن سازد و یا همچون هیزمی، شعله عذاب اخروی را بیشتر کند.

ساخت مدرسه یکی از اعمال خیرخواهانه ای است که ثواب و برکت آن برای شخص خیر حتی پس از مرگ و تا زمانی که آن مکان پابرجاست، در نظر گرفته می شود.

برنامه مثل ماه همزمان با سالروز شهادت مولای متقیان، حضرت علی(ع) رسم مهمان نوازی را از پدری به جا آورد که دیه فرزند خود را در مسیر ساخت و تکمیل مدرسه در منطقه ای محروم صرف کرده است تا نامی ماندگار از فرزندش در ذهن ها حکاکی شود.

حاج غلامرضا رایضی با بیان اینکه روح الله، فرزند ارشدش، انسان باصفا و فوق العاده مهربانی بود، گفت: روح الله لیسانس کامپیوتر داشت و در زمینه ساخت ماشین آلات فعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از متفاوت ترین خیر مدرسه ساز به یاد بچه های شین آباد

روایتی از متفاوت ترین خیر مدرسه ساز به یاد بچه های شین آباد