مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 ساعت 06:262020-05-17اجتماعي

فاضلاب حمیدیه به داخل رودخانه کرخه می ریزد


امیر عطشانی، رییس اداره محیط زیست حمیدیه پیش از ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز، در رابطه با معضل رها شدن فاضلاب از جوی های روباز در برخی مناطق شهرستان حمیدیه اظهارکرد: مسئله فاضلاب و جوی های روباز را شهرداری و اداره فاضلاب به صورت عشایری بین خودشان حل کردند به طوری که به نظر می رسد این قضیه متولی مشخصی در شهرستان ندارد.

وی با بیان اینکه به منظور حل این معضل بین شهرداری و فاضلاب توافق هایی صورت گرفته است، افزود: اداره محیط زیست شهرستان گزارش های خود را در خصوص وضعیت جوی های روباز و فاضلاب به مراجع قضایی اطلاع داده است.

رییس اداره محیط زیست شهرستان حمیدیه با تاکید بر اینکه شهرداری نیروی منسجمی در بحث آهک پاشی ندارد، گفت: بارها در جلسات شهرستان در مورد آهک پاشی جوی های رو باز بحث شده است وشهرداری از سازمان آب و فاضلاب درخواست آهک کرده  اما پس فراهم کردن آهک مورد نیاز برای شهرداری، در جلسات بعدی شهرداری زیر بار اجرا کردن و یا نکردن  برنامه آهک پاشی نرفته است.

عطشانی با بیان اینکه مشکل فاضلاب کوی انقلاب و کوی کارگران  به دست این دو دستگاه(شهرداری و آبفا) حل می شود، عنوان کرد: با توجه به اینکه این دو منطقه در مجاورت رودخانه کرخه قرار دارند پس از سیل سال گذشته بسیاری از منازل در این مناطق دچار آبگرفتگی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاضلاب حمیدیه به داخل رودخانه کرخه می ریزد

فاضلاب حمیدیه به داخل رودخانه کرخه می ریزد