مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 ساعت 06:402020-05-17سياسي

357 زندانی دیه چشم انتظار کمک های خیرین برای آزادی هستند


رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: امسال آزادی 357 نفر زندانی دیه استان نیازمند کمک های خیرین و نهادها و بنیادهای نیکوکاری به مبلغ 102 میلیارد تومان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دادگستری آذربایجان غربی، علی اکبر گروسی در این خصوص اظهارکرد: متأسفانه امسال به علت شیوع ویروس کوید 19 امکان برگزاری جشن گلریزان به شکل سال های قبل در استان امکان پذیر نیست ولی اقدامات ارزشمندی توسط ستاد دیه استان انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه ستاد دیه یک نهاد مردمی است ادامه داد: این ستاد کار الهی انجام می دهد و همه تلاش مسئولان آن، آزادی زندانیان هست، زندانیانی که در ارتکاب جرم عمد ندارند و معمولاً کسانی هستند که محکوم به پرداخت دیه و یا دارای محکومیت مالی همچون مهریه و نفقه هستند که همه باید کمک کنیم مشکلات این افراد کم شود.

گروسی افزود: در جشن گلریزان سال گذشته حدود 800 میلیون تومان به ستاد دیه استان کمک گردید و 404 نفر زندانی غیر عمد آزاد شدند که یک کار اساسی و ارزشی بود که با کمک های خیرین، ستاد دیه، کمیته امداد و بانک های عامل انجام شد.

رییس کل دادگستری استان از مردم درخواست کرد از فضای معنوی ماه مبارک رمضان که ماه احسان و مهربانی است بهره بگیرند و همه کمک کنند به آزادی زندانیان چرا که خانواده های زیادی چشم انتظار این زندانیان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

357 زندانی دیه چشم انتظار کمک های خیرین برای آزادی هستند

357 زندانی دیه چشم انتظار کمک های خیرین برای آزادی هستند