مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 ساعت 06:452020-05-17سياسي

حضور مردم در امامزاده ها و پخش آنلاین احیای شب قدر در فضای مجازی


برخی از امامزاده ها در شب های قدر برنامه های خود را بدون حضور جمعیت از طریق فضای مجازی پخش کردند و برخی دیگر نیز درهای امامزاده را به روی زائران باز کرده و با رعایت نکات بهداشتی پذیرای مردم بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، با شیوع کرونا در کشور، اماکن مذهبی و امامزادگان به منظور جلوگیری از شیوع این ویروس به دستور ستاد مبارزه با کرونا بسته شد و امامزادگان در فرصت تعطیلی اقدام به فعالیت های جهادی برای مبارزه با کرونا کردند.

همزمان با ماه مبارک رمضان به نظر می رسید که با توجه به درخواست های مکرر مردم برای بازگشایی اماکن مذهبی، امامزادگان نیز که میزبان زائران در شب های ماه مبارک رمضان به ویژه مراسم احیای شب های قدر بودند، بازگشایی شود؛ اما این اقدام صورت نگرفت و با موافقت ستاد مبارزه با کرونا برخی اماکن مذهبی هچون هیأت ها و مساجد با رعایت پروتکل های بهداشتی در شب های قدر بر روی مردم باز شد.

پس از اعلام ستاد مبارزه با کرونا مبنی بر بازگشایی اماکن مذهبی هچون مساجد و هیأت ها، برخی از آستان امامزادگان نیز برای برپایی برنامه های شب قدر اعلام آمادگی و حتی برنامه ریزی کردند، چرا که از نظر برخی از مسؤولان اوقاف به عنوان متولی فعالیت امامزادگان، آستان امامزاده ها نیز در گروه اماکن مقدس قرار می گیرند و اجازه برپا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور مردم در امامزاده ها و پخش آنلاین احیای شب قدر در فضای مجازی

حضور مردم در امامزاده ها و پخش آنلاین احیای شب قدر در فضای مجازی