مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 ساعت 09:102020-05-17اقتصادي

رایزنی برای به حداقل رساندن تعطیلی مرزهای کرمانشاه در عید فطر


مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه گفت: با توجه به در پیش بودن تعطیلات عید فطر و حجم تردد کامیون ها در مرزهای کرمانشاه در حال رایزنی با طرف عراقی برای کاهش این تعطیلات هستیم.

- خلیل حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به فعالیت بی وقفه سه مرز پرویزخان، شوشمی و شیخ صله اظهار داشت: تجارت در مرزهای استان کرمانشاه با اقلیم کردستان عراق در سه مرز پرویزخان، شوشمی و شیخ صله بدون مشکل خاصی در حال انجام است.

وی در مورد وقفه در این مرزها در برخی از روزها گفت: با وجود شیوع ویروس کرونا سه مرز پرویزخان، باشماق و پیرانشهر همچنان باز بوده، البته تنها یک روز به علت فراهم کردن زیرساخت ها برای رعایت پروتکل های بهداشتی در مرز پرویزخان شاهد تعطیلی این مرز هم بودیم.

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه با تصریح اینکه تعطیلات سازمان یافته ای در مرز پرویزخان نداشتیم، گفت: البته در روزهای جمعه به طور معمول از ماه ها پیش نیز شاهد این بودیم که طرف عراقی کمتر حاضر به انجام کار است.

حیدری عنوان کرد: شیوع کرونا باعث شد هر دو کشور ایران و عراق برای انجام تبادلات متعهد به اجرای پروتکل های بهداشتی شوند و همین انجام تبادلات را زمان بر کرده است.

وی تصریح کرد: طی روز گذشته 848 کامیون ایرانی و 681 کامیون عراقی در مرز پرویزخان تردد داشتند همچنین شاهد فعالیت تجاری 269 کامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی برای به حداقل رساندن تعطیلی مرزهای کرمانشاه در عید فطر

رایزنی برای به حداقل رساندن تعطیلی مرزهای کرمانشاه در عید فطر