مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 ساعت 09:252020-05-17ورزشي

پربازدیدترین اخبار سیاسی 28 اردیبهشت ایسنا


حذف ماده مربوط به عدم رویارویی با ورزشکاران رژیم صهیونیستی/ انتقاد از انتشار برخی مفاد گزارش تحقیق و تفحص از صنعت خودرو/ اطاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی درباره روز قدس/ مذاکره ویدئویی وزیر دفاع ایران با وزیر دفاع عراق و.

- .

در صدر اخبار مورد توجه و پربازدید امروز مخاطبان سرویس سیاسی ایسنا بود که می توانید در این گزارش مرور کنید.

ماده مربوط به عدم رویارویی با ورزشکاران رژیم صهیونیستی حذف شد به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حدف ماده مربوط به عدم رویارویی با ورزشکاران رژیم صهیونیستی، در آخرین بررسی های مربوط به طرح مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی در صدر اخبار پربازدید امروز قرار گرفت.

در این باره سید حسین نقوی حسینی توضیح داد: روز گذشته کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در جلسه ای به بررسی جزییات طرح مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی پرداخت و مواد 15 گانه آن را تصویب کرد که در آخرین بررسی کمیسیون بنابر پیشنهاد و درخواست وزارت ورزش بند مربوط به عدم رویارویی با ورزشکاران رژیم صهیونیستی حذف شده است.

انتقاد از انتشار برخی مفاد گزارش تحقیق و تفحص از صنعت خودرو رییس هیأت تحقیق و تفحص از صنعت خودرو با بیان اینکه گزارش این هیات آماده قرائت در صحن مجلس است، از انتشار برخی مفاد این گزارش انتقاد کرد و گفت: حداق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پربازدیدترین اخبار سیاسی 28 اردیبهشت ایسنا

پربازدیدترین اخبار سیاسی 28 اردیبهشت ایسنا