مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 ساعت 11:152020-05-17سياسي

آخرین جزییات درباره طرح ترافیکی پیشنهادی پایتخت


مشاور عالی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران جزییات طرح پیشنهادی شورا ، شهرداری و راهور برای طرح ترافیک تهران را تشریح کرد.

- ، در جلسه شورای ترافیک استان تهران انوشیروان محسنی بند پی در طرح سوالی از افندی زاده مشاور عالی معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران که به صورت ویدئو کنفرانس در جلسه حاضر بود در خصوص زمان اجرای طرح ترافیک در شهر تهران پرسید که مشاور عالی معاونت حمل و نقل شهرداری تهران در پاسخ گفت: جلسه ای در شورای ترافیک برگزار و اطلاعات وسیع در خصوص شهر تهران تشریح شد.

نابه سامانی هایی در محدوده مرکزی شهر به دلیل عدم اجرای طرح ترافیک ایجاد شده که این نابه سامانی ها را می توان در موضوع اشباع پارک حاشیه ای و افزایش تخلفاتی همچون پارک دوبل مشاهده کرد.

وی ادامه داد: ما هفته سوم و چهارم فروردین که کارمندان یک سوم در محل کار حضور داشتند و سایر فعالیت ها نیز تعطیل بود را مبنا قرار دادیم و با 17 اردیبهشت ماه مقایسه کردیم که حدود 170 درصد افزایش سفر به محدوده مرکزی شهر را شاهد بودیم موضوعی که فاصله اجتماعی را نیز در پیاده روها کاهش می دهد؛ لذا پیشنهاد دادیم به صورت پلکانی این کار انجام شود.

افندی زاده ادامه داد: سفرهای آموزشی و اداری به محدوده مرکزی شهر مجموعا 40 درصد را تشکیل می دهند که سفرهای اداری 25 درصد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین جزییات درباره طرح ترافیکی پیشنهادی پایتخت

آخرین جزییات درباره طرح ترافیکی پیشنهادی پایتخت