مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 ساعت 11:152020-05-17سياسي

اراده ای برای ثبت آثار تاریخی همدان وجود ندارد


رییس کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای شهر همدان گفت: هیچ اراده ای برای ثبت آثار تاریخی و گردشگری در شهر همدان وجود ندارد.

- حسین قراباغی در صحن شورای شهر همدان، با اعلام ثبت جهانی تپه نوشیجان اظهار کرد: هیچ اراده ای برای ثبت آثار تاریخی و گردشگری در شهر همدان وجود ندارد و همواره حصول به این مهم، در حد شعار و تکلیف بوده است از این رو به سهم خود در کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورا، آماده هرگونه همکاری برای تحقق این فرصت بسیار ارزشمند در شهرملایر به منظور تقویت صنعت گردشگری استان هستیم.

وی ابرازامیدواری کرد که مدیران میراث فرهنگی استان، سایر مدیران مرتبط و نمایندگان مجلس یازدهم برای ثبت جهانی داشته های منحصربفردی مانند تپه باستانی هگمتانه، غار شگفت انگیز علیصدر به عنوان تنها غار آبی جهان و کتیبه های تاریخی آبشار و محوطه زیبای گنجنامه که تاریخ فرهنگ و تمدن کهن شهر همدان را در سطح جهان فریاد می زنند، تدبیری بیندیشند.

وی اظهارکرد: جای تعجب، تأسف و تألم است که پرونده های این آثار در وزارتخانه مربوطه باز بوده و برای رفع حداقل ایرادهای وارده توسط کارشناسان ذیربط، شاهد بلاتکلیفی استان همدان برای ثبت آثار جهانی آن، باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اراده ای برای ثبت آثار تاریخی همدان وجود ندارد

اراده ای برای ثبت آثار تاریخی همدان وجود ندارد